klött.

jag kör på min vanliga inledning - fan vad jag är trött. jag är så jävla trött på det här nu. jag vaknar pisstidigt varje jävla dag, flera gånger om. i skolan går allt ännu mer piss bara för att jag är så trött att jag inte kan koncentrera mig det minsta.

pissväder, men rolig fotbollslektion. slutade inte bra dock. min vad gör ont. fan också, den gör riktigt ont. jag håller tummarna för att det bara är idag som det kommer att göra ont, och att det kommer ha blivit mycket bättre imorgon. match på söndag, det vill jag ju inte missa!

jag vill träffa dig nuuu. älskling, jag vill inte vänta. jag är kär, kär, kär.



"...nånting som får dig att vilja vara min"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0