not enough.

ett inlägg från december:

"Jag ler och jag ler och jag ler. Så himla bra helg. Fredag var mycket bra, du är jättefin. Lördag var jättebra, du är fortfarande fin. Lördag var jäääättebra, ni tjejer är bäst. Tacos, prat, mys, skratt, musik. Som det ska vara. Saknade största tjockisen, men hon behövde ta igen sig på landet. Mina vänner är bäst.

Idag, inte jättebra. Ikväll, mycket bra.

Jag älskar att kunna le."
 '

i miss that guy.

jag förstår inte, det finns ju ingen logik i det! jag vet inte vad mer jag ska göra, för vad jag än säger eller hur jag än gör så är det ju inte tillräckligt. jag är inte tillräckligt.

hur i helvete kunde jag inbilla mig något så dumt? i'm nothing. jag bara orkar inte.


Kommentarer
Postat av: minidott

emmak! du är tillräcklig! även fast jag inte har en aning om vad det är du menar med det du skriver så är jag säger på att du är tillräcklig, du ÄR visst någonting!

2008-05-18 @ 17:11:37
URL: http://mekenzo.blogg.se
Postat av: bk

honey, you will be ok. och du har alltid mig oavsett vad. always and forever

2008-05-18 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0