now.

jag är så himla trött på mina sömnproblem. jag gick och la mig halv ett igår och kunde ha sovit precis så länge som jag velat imorse. när vaknar jag? halv sju. tack för den! jag var så hiiimla trött och nu börjar jag bli trött igen.

dagen har inte varit märkvärdigare än en kort löparrunda runt strömmen, stan med anna, karin och melina, för att sedan åka hem till martin i ljunga. mycket trevligt. sedan blev det bråttom hem till träningen. träningen var för lugn för att kallas träning och blev alldeles för seg för min smak. boring.

jaa, nu sitter jag här ensam mörkret och tänker på dig. jag vill bara prata med dig, för jag känner att jag inte alls gav vidare bra signaler senast. det är annorlunda nu, det är okej nu. allt är bra, förutom en sjuhelvetes längtan efter det som var. men varför leva i det som har varit, jag kan aldrig komma tillbaka dit. nuet är det som gäller.

jag har en dröm, en ömtålig dröm. en dröm kombinerat med förhoppningar kan sluta riktigt illa, och det känns läskigt eftersom att jag är så duktig på att bygga upp skyhöga förväntningar. och jag är dessutom riktigt duktig på att drömma.

fina minnen:

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0