ointressant.

jag är sjukt trött. jag sover fortfarande dåligt. jag vaknar alltid innan jag planerat att gå upp, och känner mig aldrig utvilad. min nacke som jag ramlade på i matchen i torsdags gör ont, jag kan knappt titta åt höger. min ländrygg, höft, rumpa gör ont när jag går. mina ljumskar är som vanligt - aldrig riktigt bra. mitt hår är inte längre råttfärgat, men det är inte fint heller. det är gult. fuck. torrt och slitet är det också, så omfärgning är inte ens en tanke värd att övervägas. det var väl klagobiten för idag.

igår träffade jag ullis, så himla skönt. saknar henne så mycket, även om jag sällan skriver det här. idag träffade jag ida och gick en promenad med henne, också skönt, för även hon har varit efterlängtad. joel sov här inatt, och honom har jag också längtat efter. feels good.

har inte den roligaste dagen framför mig kanske. jag måste verkligen stryka (vilket jag typ aldrig orkar göra), för alla mina plagg i garderoben skrynklar snart sönder. jag måste städa övervåningen, annars blir systeryster besviken på mig (jag klarar mig däremot bra i oreda, har vant mig nu). jag måste laga mat till mig själv, vilket är okej eftersom jag då får välja själv vad jag ska äta. sedan ska jag titta på b-laget hade jag tänkt mig, vilket också är lite roligare. efter det måste jag dock jobba. först senare ikväll får jag träffa joel.

allt detta måste jag göra idag. och det enda jag vill göra är att ligga i sängen och sova. eller åtminstone titta på oth. jag vet, jag är nörd.

vilket jävla tråkigt inlägg. inte så ovanligt kanske, jag skriver typ aldrig något intressant. jag är nog en rätt ointressant person i andras ögon.

imorrn är det match mot rågsved. trots mina jävla skavanker ska jag vara så jävla laddad (är jag iof redan). dom ska få spö, helt enkelt.

    (imorgon ska jag inte låta mig avskräckas från min motståndares creepy mage)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0