plugghäst.

känner mig som en plugghäst som pluggar så sent. men så går det när man inte får så mycket gjort på dagarna. även om jag får det så måste jag ändå plugga, för det måste jag om jag vill ha bra betyg. engelskan kan jag inte öva mycket mer på, det får gå som det går. har ändrat så gott det går i mitt re b-uppdrag, får se om det blev bra imorgon. är för trött för att ta reda på det nu, men det känns i alla fall bättre än vad det gjorde innan. har dumt fotbollsprov att plugga på också (så jävla onödigt att ha prov på) och en riktigt dum gruppuppgift om kvinnor i afghanistan att ta itu med. grr på skolan.

det ilar i mina tänder, tredje dagen i sträck. kul att veta va?

nu känns det bra. förändringar mot det bättre gillar vi, nu har jag något nytt som motiverar mig. det här är kul och det här älskar jag. jag har min plan och det känns bra. plan och plan förresten. jag vet vad jag vill och det ska bli intressant att se hur det går.


vad håller vi på med? gud, hur ska det här sluta?

image129

älska, älska, älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0