something is wrong.

Det är något i dina ögon
som skrämmer mig så
Det fastnar på min tröja
som ditt elektriska hår
Det är något som är fel
men så känner jag jämt
Jag har damm i mina vener
Daterad som ett skämt

jag älskar att bara behöva lyssna. jag älskar att musik är bra terapi. jag älskar jocke bergs röst. jag älskar vad han sjunger. det är bara så sant, alltihop. min räddning.

kanske är det inte du som gör fel, kanske inte ens jag. kanske är bara det här så fel. kanske hade jag fel om oss. jag vill inte ha fel :(

förresten borde jag piffa till min blogg. men det varken hinner jag eller orkar jag göra. dessutom suger jag på det också. svart känns fel med tanke på att våren är här och att sommaren närmar sig. men det stämmer nog ändå rätt bra överens med hur vissa saker är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0