sunk.

oj idag har det varit full rulle, fast ändå ganska lugnt. sov piss, somnade med en dålig känsla och vaknade likadant. var död när jag vaknade. men det blev bättre sen efter frukost och lite övningskörning. jag gjorde faktiskt debut på stadstrafik och motorväg, den ni! sedan blev det picknick vid sörsjön med familjen + hunden, vilket faktiskt var både mysigt och avkopplande. det underbara vädret gör det ju inte sämre. direkt efter picknicken jobbade jag, och direkt efter det kom pappa och hämtade upp mig för en ny vända i bilen. jag fick den stora äran att köra till mitt gamla och kära östra ryd. vilken nostalgi jag upplevde när jag krypkörde där på vår gamla gata, för att inte prata om när jag fick se vårt gamla hus.

det har börjat bli en vana att dänga ner telefonluren i sängen varje gång vi har pratat. jag blir så arg och ledsen på det här hopplösa mellantingsläget. egentligen vill jag bara kvittra och vara kärleksfull, samtidigt som jag vill skrika och gråta ur mig allt. helst av allt får det gärna bli som förut, men det gick ju tydligen inte. "man vänjer sig ju". this i definitely not what i wished for.

nu väntar jag på att rebecca k, hon får gärna snabba sig hit eftersom att jag är i väldigt stort rebecca-k-behov just nu. har saknat dig gumman <3

fan vad sunk jag är. blö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0