trött, men positiv.

sömnbrist, sömnbrist, sömnbrist, fasen vad trött jag är hela tiden. dock piggare precis när jag ska lägga mig.

positiv dag. helt okej fotbollsträning i skolan, helt okej träning med eneby - positiv känsla. prata med underbaringarna tjockis, gandy och råttan, cissi och sama - positiv känsla. visit hos sjukgymnast, kändes bra mycket bättre efteråt - positiv känsla. jag har ÄNTLIGEN fått napp i mitt jobbsökande - positiv känsla. dock bara småjobb som är roliga och inte så bra betalt. ska vara ledare på ett öff-läger och ledare på sports camp en vecka. efter träningen var jag hos joel, vilket var välbehövligt. älskar dig, min joel. please, let it last forever.

vad skulle jag göra utan mina tjockisar? ni behöver inte ens göra något särskilt för att ni ska få mig att må bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0