vad har vi att säga idag?

jag är riktigt trött. jag försökte sitta uppe sent igår och plugga, det gick inte. jag gick och la mig hyfsat, men kunde ändå inte somna förrän sent. jag ställde klockan på 07.15, vaknar första gången 06.00. somna-om-svårigheter. kul. inte blir man piggare av nationellt prov i matte b. jag orkade knappast sitta hela tiden, och orkade verkligen inte klura på den svåraste uppgiften. det går som det går, jag orkar inte bry mig. jag hatar ju matte.

nu sitter jag här och försöker plugga. går det bra? nae, för jag tänker på annat som vanligt. jag tänker på hur gärna jag vill sova, hur gärna jag bara vill sätta på ett one tree hill - avsnitt eller hur gärna jag vill vara ute i solen. jag tänker på hur mycket jag saknar joel. jag tänker på fotboll. mest av allt tänker jag på hur trött jag är och hur ogärna jag vill plugga. men plugga, det ska jag fan göra.

Zzzzzzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0