aj fil god :)

de flesta vet hur underbart det kan kännas när man får utdelning för en längre periods slit. den känslan har jag nu. jag är på rätt spår, hittar tillbaka mer och mer och känner att säkerheten kommer smygandes den med. nu känner jag börjar jag känna igen mig själv igen, delarna börjar falla på plats. det känns så jävla bra :)

jag väntar på att träningen ska börja. jag försöker plugga, men inte ovanligt så strular det med distansportalen. bra på sätt och vis, då kan jag ju ta mig tiden att skriva ett inlägg här.

nu vet jag inte vad jag mer har på hjärtat.. riktigt rolig idrott i skolan idag, trots att det bl.a. stod basket på schemat. jag kan också tjata lite till om att jag så gärna vill ha körkort!

till sist vill jag tillägna anna svensson en extra kärleksfull och varm tanke för att hon är en sån bra vän. hon ställer upp, hon lyssnar, hon stöttar och hon bryr sig. tack för att du finns tjockis!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0