buhuu.

det är så roligt att gå upp halv sju på morgonen, för att ha körlektion klockan sju, för att sedan bara få stå där och frysa kinderna av sig för att körskolaläraren inte dyker upp. jättekul - not! ännu roligare är det att gå hem i hård motvind, när det snöar.

igår kväll var bra. först inomhusträning (vi älskar inomhus) och sedan var min familj + min faster&hennes sambo på middag hos min andra faster. jag har så roliga fastrar. hur många diskuterar kakaohalt på negrer? "då är ju michael jacksson vit choklad". eller bästa var kanske när faster t frågar faster m:
- komposterar du något nu då?
- ja, allt utom mat!
- jaha, men vadå...?
- ja, tidningar, metall, glas...

haha, så jävla kul! visst, är säkert inte kul att läsa här, men det var riktigt roligt då och alla som känner min faster vet hur rolig hon är som kläcker ur sig sånt.


ska jag begå samma misstag igen? samtidigt vet jag inte vad jag ska göra. jag vet inte ens om det är ömsesidigt. det är i och för sig det man använder munnen till - prata. men vad finns det att säga? det behövs liksom inga ord för att förklara hur det är, för det är väldigt uppenbart. jag känner att det bara känns så konstigt och fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0