'cause they make me happy.

jag satt just och tänkte igenom vilka mina bästa minnen är. många minnen som kommer upp är fotbollrelaterade (självklart), en del riktigt fina minnen är relaterade till vänner.. men några riktigt bra minnen är konserter. jag älskar musik. jag älskar musik desto mer live. särskilt när det är min favoritmusik jag ska få lyssna på live. när jag var på coldplay i globen och de gånger jag har sett och hört kent har jag så gott som spruckit av lycka. jag vill bara höra det igen, igen och igen. jag vill bara känna det där lyckoruset, det obeskrivliga lyckoruset som man bara får när man hör så underbara band spela sin musik.

några av de lyckligaste kvällarna i mitt liv
17/10 -07  -  kent i globens annex
16/2 -08    -  kent i himmelstalundshallen
1/8 -08      -  kent i lejongropen (folkparken)
18/9 -08    - coldplay i globen

ååååååååååh, jag bara sitter här och lyssnar och njuter. älskade coldplay och älskade kent. mina absoluta favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0