:)

det är så sköööönt med såna här roliga helger! fredag blev en heldag med drontisen, med en sleep-over också. vi hade självklart en toppendag. igår gjorde jag en hel del, på kvällen var planerna att träffa karink, karini, och sofie på världens bar. så blev det väl också, men det oplanerade som hände var att jag hängde på ut efter en del övertalning. tur det, för jag hade en jättetrevlig (nykter) kväll :)

mindre rolig dag iddag, har städat och nu måste jag verkligen plugga. motivationen är näst intill utebliven (inte ett dugg konstigt). senare i eftermiddag/kväll är det i alla fall träning, älskade five-a-side står på schemat :D

jag lovar mig själv att jag inte ska. till och med jag lär mig något av tidigare misstag ibland. för att avsluta drar jag till med min körskolelärares favoritfras:
"så får vi se, så får vi se!"




Kommentarer
Postat av: kk

haha, andreas i ett nötskal! och "då var det dags igen!" ;D

2008-11-30 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0