full fart framåt.

hej hopp och full rulle. dagarna går verkligen i ett. det är skola, det är plugga (till och med då man känner sig någorlunda effektiv går det för långsamt, för listan på vad som behövs göras är lång och blir hela tiden längre), det är träningar hit och dit. jag gillar fullsmockade dagar, men när man känner sig lite hängig eller bara trött när man helt plötsligt inte kan sova längre,så känner man av det direkt. då får man hitta energi någon annanstans, och än så länge funkar det väl.

klockan är knappt halv sju och jag är riktigt trött. idag var första inomhusträningen, som tog plats i den väldigt fina jönsbergska-hallen. jag älskar inomhusfotboll och det var sjukt kul! dock intensivt, och alla som spelar fotboll vet hur jobbigt inomhusfotboll är när man spelar utan avbytare.


om jag fick välja nu så skulle sätta på en riktigt bra film med en stor godispåse bredvid mig. lockande, men jag har andra förpliktelser. dom heter uppdrag global uppvärmning och uppdrag "min syn på verklighet". guuud, vad spännande. lyckliga mig.

wish me luck.

Kommentarer
Postat av: The Godfather

I wish you luck!

2008-11-13 @ 09:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0