ge mig mitt körkort!

jag älskar att köra bil. jag vill så gääääärna ha körkort. längtar. ska skriva in mig på körskola på måndag, äntligen!

hopplösa mig! jag säger att jag är säker, men det saknas ändå en promille för att det ska vara 100 %. och jag har redan från början sagt att ska det ske så ska jag vara hundra på det. jag vill bara få det här beslutet överstökat, men känner att jag ändå måste vänta till kommande vecka.

jag borde bara rycka på axlarna och tänka "det är väl bara så livet är". men sen när gör man det åt något som är viktigt för en? inte jag i alla fall. det som fanns där är borta, kanske bara tillfälligt, kanske inte. jag är bara så besviken att det blev som det blev och att det är som det är. jag hoppas att det är ömsesidigt.

snart kommer dampiga anna hit, hon skulle dra med sig fredrik också. ska bli mycket trevligt, även om jag är väldigt trött och verkligen känner av min brist på sömn de senaste dagarna :P men det har det varit värt!

and i miss you most of all <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0