glass of water.

det är lustigt hur många andra sysselsättningar som poppar upp i huvudet när man pluggar, när huvudet ibland är helt tomt på idéer när man faktiskt har tid att göra annat än att plugga eller träna. jag sitter här med filosofi-boken framför mig. ja, hej på dig med sokrates. jag tycker inte om dig sokrates. jag tycker inte om någon av er, för ni förstör min lördag.

det är uthärdligt om man tar många pauser i alla fall. det är verkligen uthärdligt om man lyssnar på coldplay. glass of water är bästa låten på den nya EP:n. chris martin har gått ut med att han ska lägga av om något år, vad är det för trams? varför hittar han på något sånt? det måste ju även han inse att det är för tidigt. jag hoppas innerligt på att han ganska snabbt kommer känna att han är långt ifrån klar med musiken och att han hoppar på det igen. för fan, jag och syster ska ju stå nere på golvet på nästa konsert!

ikväll ska jag umgås med anna-sär och kanske becca. hoppas bäxet är med, vi ses alltför sällan numera...




Kommentarer
Postat av: Sär

Tycker du jag är oseriös?

2008-11-23 @ 00:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0