höhö.

bara för att anna och jag har så mycket för oss en fredagkväll som denna. vi älskar ju listor ;)

PERSONLIGT:
Vad heter du: emma
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: elin
Vart bor du: norrköping
Hur lång är du: 174 gissar jag på
Ögonfärg: blå/grön
Hårfärg: för tillfället blont

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: mest vinterjackan 
Vad använder du just nu för skor: antingen mina converse eller mina fred perry
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu:  massor
Hur mycket köper du kläder för i månaden: köper inte ens kläder varje månad, så det beror på
Vad har du för jeans storlek: haha, hallå, vad är det här?
Vad har du för skostorlek: 39/40
Vad har du för tröjstorlek:  mest medium

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med: anna
Du pratade i telefonen med: min morbror/gudfar
Du gick på bio med: gud, det var svårt att komma ihåg. om det var med cissi och krille så var det verkligen längesen jag gick på bio! eller det kanske var med lillebror?
Du gick på stan med: ellen
Du kramade: ullis J
Som såg dig gråta: mamma tror jag, det är nog inte så många mer som ser mig gråta
Gav dig beröm: henrik hedman, haha

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt? jag älskar dig? och menat det: ja
Bråkat med ditt husdjur: oja! dumma hund
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: verkligen!

STUFF:
Är du ensam nu: ja, på sätt och vis
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: 

Vill du gifta dig: aa, en vacker dag
Vill du ha barn: hm, antar väl att jag vill det med en vacker dag

EXTRA STUFF:
Tar du droger: nope
Vad är du mest rädd för: döden
Vilka kläder sover du i: stor t-shirt
Vem hatar du verkligen: ingen
Varit kär: jaa
Kör du bil: snart körkort ;D
Har du ett jobb: jao, eller, är typ av med det nu
Gillar du att ha folk omkring dig: jaa, fast kan gilla att vara ensam med
Är du ett hälsofreak: antar att jag måste svara ja på det
Har du någon tatuering: nix


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit: nej nej, har varit glada veckan J
Köpt någonting: anna och jag köpte godis ikväll, höhö
Varit sjuk: nää
Sjungit: bara larvsjungit någon fras

Sagt? jag älskar dig?: nää
Velat säga till några att du älskar dem: hm
Träffat någon ny: nä
Saknat någon: väldigt mycket
Kramat någon: japp

VILKEN..
Tidning läser du: nt?
Buss åker du oftast: 117
Frisyr har du: uppsatt för det mesta
Dag fyller du år: 5 september 

SENASTE..
Film du såg: vet inte, prison break var senaste serien jag såg på i alla fall :P
Sak du stal: nää, snälla flickor som jag stjäl inte
Mat du åt: tacos


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs gärna min blogg:D

2008-11-15 @ 01:53:05
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0