idag är jag glad.

onsdagar är bra dagar, i alla fall i den här perioden. för onsdagar innebär att den enda lektionen på schemat är fotboll. är det fotboll på onsdag innebär det också spelträning, vilket är roligast. fotbollen var riktigt rolig, äntligen fick man spela efter ett litet uppehåll från det under lovet. trivs riktigt bra med gruppen, tränarna och självklart själva spelet. me löv.

gjorde ett sånt där övnings-teoriprov förut, lite för skojs skull för att se var jag ligger till nu innan jag börjar plugga teorin ordentligt (läste lite i somras). jag tänker inte nämna siffror, men det var en liten bit från godkänd. haha, ouch. nu blir det att ligga i!

snart kommer the girls hit (dock saknas min pärla ellen). kuuuuul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0