inspiration.

positiv överraskning minst sagt. inte för att jag hade trott att det skulle vara dåligt. jag hade bara inte trott att h.lindahl skulle vara så underhållande att lyssna på och så inspirerande. vilken skön människa, grymt härlig inställning till fotboll, men framförallt livet. henne kan man lära sig av. är det värt att vara olycklig? våga, våga, våga. hon sa en hel del saker värt att ha med sig.

tvivel är aldrig kul. tvivel sätter sig som en så jobbig sten i bröstet och en fet, äcklig klump i magen. oro är likadant. det finns skäl för mig att tvivla och att vara orolig, det går inte att bortse från. men jag tänker inte lägga ner någon energi på det (ja, göra mitt bästa förstås).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0