jag ler för att jag ger mig anledning.

tvivel, vad är det? nu tvivlar jag absolut inte längre. min instinkt var rätt, hjärtat ljög inte. jag känner en sorts ny energi, som alltid brukar sprudla i mig när det är något nytt som händer. det är kul, det är faktiskt så himla roligt igen. det ger något, det är som jag vill att det ska vara. man går dit, kopplar bort allt annat, har stenhårt fokus, gör det man älskar, och sen är man klar och bara så otroligt nöjd. jag blir lycklig som jag bara blir av fotboll, och alla problem känns plötsligt varken stora eller viktiga. allting löser sig ju i slutändan, eller hur? det är den här känslan jag vill leva på, det är den här känslan som gör att man alltid klarar sig igenom tuffa perioder med humöret i behåll.

nu ska jag bara skriva lite processdagböcker, träningsdagböcker, loggbok, ja you name it. sedan ska jag somna till älskade grey's.

och imorrn är det min första körlektion!!!

Kommentarer
Postat av: sis som älskar dig

Körlektionen kommer gå fint sis! <3

2008-11-11 @ 00:35:50
URL: http://kentberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0