lycka.

jag tycker att lycka är ett väldigt omfattande begrepp. jag tycker att man kan känna lycka i stort och jag tycker att man ofta kan uppleva kortare eller längre stunder av lycka. idag har jag upplevt lycka två gånger.

lycka nr.1: allt kokar över och emma gråter som ett litet barn som gråter av ren trötthet. emma ringer till karin (inleder samtalet på ett ganska ovanligt sätt, men karin tog det bra), som genast hoppar på cykeln och trampar hit. vips, så känns allt bra. emma&karin fikar och går sedan hem för att fortsätta prata och lyssna på underbar musik. lycka är att ha vänner som ställer upp för en och alltid finns där. karin räddade emmas kväll.

lycka nr.2: coldplay har släppt en ny EP - Prospekt's March. ÄLSKADE COLDPLAY


nu är jag riktigt trött. hej sängen. snart hej nya dag med mer plugg. (plus positiva saker, såklart!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0