måste orka.

det har varit en väldigt skum vecka. jag har verkligen haft fullt upp från det att jag vaknat till att jag gått och lagt mig. när jag väl har gått och lagt mig har jag varit så uppe i varv efter träningar och allt pluggande att det är jättesvårt att somna. jag får helt enkelt inte stopp på alla tankar. så jag är väldigt trött men samtidigt så himla pigg, vilket jag misstänker beror på att min kropp har ställt in sig på slutspurt nu och hjälper mig att orka med allt fastän jag skulle behöva sova lite mer.

fotbollen är så himla rolig just nu, jag ångrar inte mitt val en sekund. det är lite stressigt med skolan och körkortet, men det ska bara fixa sig! om tre veckor är det jullov, det ska bli så skönt att få pusta ut då. och det där satans teoriprovet, det ska jag bara klara. uppkörningen med förstås, men den är jag inte alls lika nervös inför.
 
ikväll åker några nära och kära till barcelona. ni kommer ha det riktigt kul, pass på och njut så länge det varar. snart är ni hemma i äckel-deprimerande sverige igen.

imorgon ska jag umgås med min dront (ullis) och kanske också karin (?). bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0