pust!

vad sägs som att ta och skärpa till sig lite? hm. jodå, nu har jag lovat mig själv att ta tag i mig själv och inte vara så himla lat med skolan. nu ska jag vara riktigt flitig och ta igen det jag missat de senaste dagarna (pga. ingen ork). jag ska strunta i att det är jobbigt, jag ska bara mala på. för nu är det inte så himla långt kvar till jul, så jag ska kämpa på så att jag kan ha gott samvete när jag får pusta ut på lovet.

igår var jag på ackupunkturbehandling för ljumskarna. det vara allt annat än behagligt ("uppvärmningsmassagen", som damen kallade det, var ändå riktigt bra!). det var däremot riktigt coolt. jag vill inte veta hur långt inne de där nålarna gick, men den explosiva smärtan kunde i alla fall tala om för mig att hon både kom långt in och träffade exakt rätt med sina nålar. idag känns det faktiskt bättre. tänk om mina ljumskar kan bli bra efter några behandlingar till?! tänk om jag skulle få bli symptomfri, för första gången på två år!!

nej, nu väntar filosofi, geografi, franska, körkortsteori, körlektion och idrottslektion


vi provade förresten mössor till studenten idag. 7 månader kvar, sen är 12 långa år i skolan över. SJUKT! (sjukt härligt) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0