stairway to heaven.

min blinde vän tycker det är jobbigt att jag skriver med blå text på svart bakgrund. min blinde vän får antingen önska sig bättre synförmåga eller helt enkelt stå ut med det tills jag får tid och ork att ändra min design. det är knappast något som står högt på prioriteringslistan just nu.

åandra sidan, vad står högst på den listan? följer jag den? nae. högt upp på prioriteringslistan står för tillfället det som är kvar att göra i den här terminens kurser och att klara av körkortet. samtidigt står saker som fotboll med på självklarhetslistan (vilket egentligen är likvärdig/står över prioriteringslistan). just nu borde jag plugga, men jag gör det inte. jag försöker, men det går för motigt. jag har för lite motivation och energi till att fortsätta ändå. jag har ge-upp-känslor (som jag alltid har, och som jag alltid ignorerar till slut).

jag ska upp tidigt imorrn, jag har körlektion 7.30. jag borde redan ha gått och lagt mig om jag önskar 8 timmars sömn. jag är inte trött, jag är som vanligt uppe i varv. jag lyssnar på led zeppelin (ja tänka sig, var kom dom ifrån) och stirrar in i min proppfyllda loggbok istället. imorrn ska jag ha körlektion, gå i skolan, plugga, gå på ackupunktur, träna, övningsköra igen, och plugga ytterligare. jag borde verkligen sova. åandra sidan, jag vet ju att jag bara skulle ligga och stirra i taket.

jag kom på nu att jag hade tänkt att ta en kvällsdusch. är det för sent nu? kanske. men jag orkar ju inte gå upp ännu tidigare imorrn ju? nu babblar jag om ingenting. eller, jag babblar om ointressant skit. jag ska vara tyst. jag ska avrunda.

JAG ORKAR FÖR ATT JAG VILL!  det löser sig alltid i slutändan.

byee.




vill ha.

Kommentarer
Postat av: The Godfather

Det är inte jag som är den "blinda vännen". Jag bara ser lite dåligt.

2008-11-20 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0