we can do this.

min lördag var en väldigt bra lördag. övningskörning, träffa kvinnan och tjockisen, övningskörning igen, lite körkortsteori, och myskväll med kvinnan (även kallad gandy). vi hade fotbad, fotinpackning (glöm inte de viktiga sockorna för förstärkt effekt), solo-tidning, morots- och gurkstavar med dipp och en varsin apelsinklyfta som tilltugg (ja, ni som vill tro det får jättegärna göra det), och så hade vi såklart bästa och älskade grey's anatomy. vi älskar 'seriously'. vi älskar christina. vi älskar dom alla. verkligen tack karink, hade en kanonkväll <3

det har varit upp och ner med täta intervaller och balansen har haft svårt att infinna sig. jag har känt mig så otroligt långt ifrån hel och delad i bra mycket mer än två delar. ingenting har känts säkert och jag har inte vågat lita på mycket, främst då för att jag inte har litat på mig själv. det känns som att jag mer och mer börjar göra det nu. man måste ju ha sig själv att falla tillbaka på om/när tillvaron sviker. jag vill mer nu och jag tror jag vågar mer nu. jag måste tro på det och jag får inte vara rädd för att uttala mig när det går uppåt, bara för att jag oftast känner att jag vet att det ändå vänder snart. det håller inte. jag måste börja bli personen jag vill vara. en glad, trygg och optimisitisk människa med aptit på livet.

jag ska nog försöka skriva lite om hur kognitiva psykologer och filosofen aristoteles var bästisar en gång i tiden. sen även biologerna och platon då. ja, ni hör ju vad för spännande som väntar mig, så det är bäst jag avslutar här.

fotbollen är igång fullt igen, jag äääääääääääälskar

Kommentarer
Postat av: The Godfather

Hmmmm.lördag....tjockis.....Är det mig du menar? :-)

2008-11-13 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0