bäst.

igår var en sån där kväll jag verkligen saknat. bästa tänkbara sällskapet och godaste tänkbara öhm.. vad säger man. inte matintag. onyttighetsintag kanske? vet inte. bra kväll var det i alla fall. och äntligen slapp jag somna ensam.

idag har jag tränat och varit med anna. anna och jag har verkligen haft damp-veckan, ikväll var nog pricken över i:t. men med tanke på att vi ska ses på söndag kanske det perfekta dampiga avslutet kommer då? aja, inte är det många som har barty på eftermiddagen, utan alkohol och inget mer sällskap utöver varandra. släppa loss var nyckelordet. "alla som inte dansar är våldtäktsmän" blev huvudcitatet.

my friends make my days.


   


Kommentarer
Postat av: The Godfather

The Godfather is watching you! :-)

2008-10-25 @ 10:53:35
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0