grattis älskling

sitter i skolan med karin. jag försöker förjäves få upp ett worddokument. karin och jag har redan konstaterat att datorerna är på ruttet humör idag och högst osamarbetsvilliga. ja, det är ju kul på det sättet att jag slipper skriva filosofi, men det är samtidigt inte kul eftersom att jag verkligen behöver skriva den filosofin. hm. tror jag ska dra med mig kvinnan ner en snabbis på stan istället, måste inhandla akut födelsedagsgrejsamojs.

imorgon fyller min underbara syster 20 år och imorgon är det äntligen dags för min utgångsdebut. jag längtar. idag är det dock fokus på STORA rebecca k som fyller 18 år. grattis älskling


Kommentarer
Postat av: kvinnan

jag saknar den FULA rått-bilden!

2008-10-02 @ 19:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0