i think i know.

jag är rastlös och godissugen till tusen, jag är ensam i mitt mörka rum och vill egentligen träffa någon. trots det känns det bra! jag har på hög musik, det är coldplay, citizien cope, good charlotte, goo goo dolls och t.i som gäller ikväll.

precis som önskat höll jag mig hurtig dagen igenom, trots att min eftermiddag och kväll varit allt annat än händelserik. dagen hade en så bra början, och mitt humör har hållt i sig. när jag satt där var det så svårt att hålla sig ifrån att le. jag kände att, jag vet ju. jag vet att jag vet, jag vet hur det slutar. ändå sa jag inget, trots att jag funderade på att ta fram min impulsiva sida. huvudsaken är ju att jag äntligen har kommit fram till vad som känns rätt. det är känslan jag har väntat på.

jag kom också att tänka på hur mycket fotboll betyder för mig. det är det roligaste jag vet och det kommer alltid att vara en stor del av mig. det är ju redan bevisat, när jag var skadad så länge var jag någon annan. jag var inte fotbolls-emma, och det är den emma som jag faktiskt känner bäst och känner mig mest tillfreds med.

älskade musik och älskade fotboll!!!




Kommentarer
Postat av: Daddy Maddy

:-)

2008-11-01 @ 00:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0