irritation.

dagens ord är irritation. eller frustration kanske är passande. jag tror på en kombination. dagens ord hade inte alls behövt ha en negativ innerbörd, om det inte vore för de dumma fotocellerna! (utrustningen som mäter snabbhet). en hel fotbollslektion gick åt till att exakt mäta upp min snabbhetsövning och sedan ställa upp den krångliga utrustningen. jag testade om den funkade, det gjorde den och jag blev jätteglad och lättad. testade två gånger till för säkerhets skull, fortfarande okej. ska precis köra igång så börjar den att krångla. efter mycket spekulerande i det för övrigt iskalla regnet kom jag och david fram till att det förmodligen berodde på dåligt batteri i den ena mottagaren. alltså måste jag skjuta på testerna ännu en gång, och pinsammare är att jag inte kan lämna tillbaka utrustningen imorgon som önskat.

jag tröstade mig med en lång het dusch (jag var iskall) och ett avsnitt av one tree hill. sen var jag faktiskt duktig och pluggade lite filosofi. sen gick jag till skolan och hade filosofi-fl. sen åkte jag hem och bytte batterier. här kommer anledningen till varför jag fortfarande är irriterad och frustrerad. för det första var det jävligt krångligt att byta batterier, skruvarna var minimala och sen skulle man klura ut en massa annan skit. med lite hjälp av pappa lyckades jag. MEN den ena mottagaren krånglar fortfarande! nu får jag panik, mest för att jag är rädd för att jag har förstört ifk:s utrustning som dom behöver nästa vecka. lite panik för att jag vill få mina tester gjorda någon gång!

nu måste jag verkligen plugga. jag har typ inte gjort något av det jag skulle ha gjort idag. great, jag har en dålig dag. och det finns faktiskt fler än två anledningar till att jag har en dålig dag. suck. bara att hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt...

byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0