jag vill haaa...

inga argsinta attacker idag inte. allt jag ska nämna om filosofi är att jag inte tänker prata något om den skiten idag.

jag är nyligen hemkommen från en promenad med anna, bästa tjockis. mycket skönt och välbehövligt. annars måste jag säga att min dag har varit god (ja, morgonen kan vi ju stryka, det får inte ens räknas in i min dag). fotbollen var jättekul och karink var mer än bra sällskap i skolan och efter. great.

hört talas om abstinensbesvär? upplevt abstinensbesvär? ja, JA! jag dör, jaaaag viiiiiiill haaaaa choklad!! ge mig ge mig. ååå, dumma mig och mina idéer!! men jag ska klara det. även om det innebär att jag kryper på väggarna.

imorgon avgörs min snaraste framtid. imorgon är det även lagfest och utgång. spännande? mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0