många bollar i luften.

det snurrar i mitt huvud. jag funderar på om jag någonsin har upplevt att jag har så lite utrymme för alla förvirrade tankar som jag har nu. skulle behöva tömma huvudet lite, men vet inte hur jag gör det. jag har försökt att prata bort tankarna, men dom vill ändå hålla sig kvar. förslag på åtgärd?

jag går igenom en konstig och förvirrad fas just nu. det är inte katastrof och jag mår hyfsat okej, men saker är verkligen inte som de ska. det är mycket som inte är på sin plats och det är många frågetecken. det är beslutsångest, det är saknad och allmän förvirring. allt är bara konstigt. det händer för mycket, samtidigt som det händer för lite. jag vill vila, samtidigt som jag blir galen av understimulans.

jag blir bara galen av den här stora känslan av strävan, efter något jag inte ens riktigt vet vad det är.

nu är det väl också meningen att jag ska citera dagens låt. idag fanns ingen självklar dagens låt. men kan ändå citera coldplay idag igen, bara för att jag tycker de här orden låter så bra; just because i'm losing, doesn't mean i'm lost.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0