saknad.

usch, idag har inte alls varit en bra dag. idag har varit en dag med alldeles för mycket tankar, särskilt med alldeles för mycket tankar som hör till det förflutna. men jag känner att jag är ju inte mer än människa, jag måste ju också få sakna människor. i vanliga fall är jag duktig på att inte tänka på det, men idag gjorde det bara ont. det är en sorg jag bär på, att jag förlorade dig. visst, jag har inte gjort det helt. men vi är så långt ifrån vad vi en gång var, och som det verkar nu kommer det inte att bli så igen. och all jag hör i mina öron är "when you loose something you can't replace". det är klart det gör ont. jag vet inte hur mycket du tänker på mig, jag hoppas du gör det. jag saknar dig så enormt mycket och jag vet inte om jag någonsin har önskat mer att det gick att vrida tillbaka tiden, för att få en andra chans att göra saker annorlunda.

jag är rädd för att den försvann. det hjälper inte hur mycket jag än försöker intala mig själv att den finns där, för mina känslor ljuger inte. jag har en obehaglig och otrygg känsla. jag hatar att vara rädd.

det är som man alltid säger. det är när man förlorat något som man inser hur mycket det betydde.

nu vill jag bara köra bil och inte tänka på någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0