smile like you mean it.

dagen igår avslutades i alla fall på ett bra sätt! tack vänner, biltur med musik, msn, oth och min älskade precious ipod. jag kom i säng vid två, men visst fan vaknar jag vid åtta för det, BLÄ säger vi till det. men jag känner mig ändå någorlunda hurtig nu när jag väl varit uppe ett tag. om någon timme ska jag sticka iväg till gymmet för lite skön träning, sedan väntar en lite spännande fika, tråkigt plugg, och förhoppningsvis övningskörning (ge mig mitt körkort för bövelen)

idag vill jag ha en bra dag utan massa tänk. så ska jag också se till att det blir, idag är jag hurtig och idag vill jag vara på braaa humör!




Kommentarer
Postat av: The Godfather

Tack för SMSet. Hoppas svaret var förståelig. Jag vill också att du tar körkort för då kan du skjutsa mig och Gudmor vart vi önskar!



Snygg mössa! haha!

2008-10-30 @ 16:39:12
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0