the day after yesterday.

mycket fyndigt va?

idag är en typisk dagen-efter-dag. nu låter väl det lite roligt i och för sig, för det är väl alla dagar. men typiskt för dagen-efter-dagar är att det är konstiga dagar då det känns ganska konstigt och tomt, som om man precis vaknat upp ur en dröm. dagen-efter-dagar är till för att gå igenom trevliga minnen från gårdagen och sucka åt att inte alla dagar kan vara gårdagar. för visst var det roligt igår. hela dagen var kul, hela kvällen var kul, hela natten var kul. alla underbara människor, god mat och dricka, dansa, klaga på onda fötter, underbara håkan som ramlar dåliga gatan fram och ropar på lena. dagen-efter-dagar är bra på sitt sätt, för då vet man att man har haft roligt. det är också dåligt för att man vill uppleva det igen och igen. jag vill vara glad och lycklig varje dag.

nu är det dags att plugga, har hemskt mycket att göra. har en knasig filosofi-uppgift (ovanligt), hälsoprojekt och så kom jag på att jag har en franskaredovisning, och allt ska vara klart till tisdag. men jag har håkan på, det blir nog bra.


det är så jag säger det

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte dagen-efter-dagar finnas finns det inga lyckliga dagar.

2008-10-12 @ 13:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0