if you can dream it, you can do it!

börjar med att tacka ellen för gårdagen, den var helt underbar. mycket shopping (vilket händer typ en gång i halvåret för mig), som tyvärr också slutade med att jag blev av med en påse värde 300 kr. det är faktiskt en stor summa för en fattig student. efter fyra timmar gick vi med trötta ben hem till mig, tror inte s:t persgatan någonsin har känts så lång. hemma blev det mat, film och chill. becca anslöt sig till oss, vilket knappast gjorde min lördag sämre. tack tjejor!


du är den enda som har sagt det. du sa att du vet att jag kan göra det. ibland kanske det räcker med en enda person som tror på en. det är vad jag väljer att tro. nu tar jag tag i mig själv, återigen. ibland krävs det många misslyckanden för att lyckas, det är ju så man lär sig. bara man fortsätter att försöka, vilket jag ska göra. jag vill ta tillbaka kontrollen, jag ska inte bli styrd av något. det här är tufft, men jag har ju bestämt mig för att jag vill klara det. hur svårt det än är.


bläää det regnar. varför måste mitt gym ligga i vilbergen? nej, jag tänker inte byta gym. jag trivs så otroligt bra därborta! ett av mina flera hem.


vad är man om man inte är sjuk, men inte frisk? vad är frisk? blir man någonsin det?
tåls att fundera på.


Kommentarer
Postat av: The Godfather

Heja !

2008-10-30 @ 16:35:09
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0