lyckat.

gårdagen innehöll det mesta och från det att jag vaknade halv åtta hade jag inte en enda lugn stund på hela dagen och kvällen (eller, en lugn halvtimme hade jag faktiskt). men det var allt, det var mycket som stod på schemat igår innan det trillade in en massa folk i vår lägenhet. god dricka, bra musik och trevligt sällskap, kunde inte bli bättre. jodå, det kunde det, för vi skulle ju ut också! det blev hugos (var bara inne någon halvtimme på otten) och det var bara så jävla roligt. träffade massa bekanta som man inte träffat på år och dag, väldigt nice. någon kanske var mer nice än andra också ;)

nu ska jag bara säga tack till alla som var med och såg till att kvällen igår blev så lyckad som den blev, sen är det färdigpratat om igår. bland det första jag gjorde när jag vaknade imorse var att städa upp efter alla igår - och det var inte lite skitigt om man säger så. men nu är det snyggt och fräsch igen, wäj. nu ligger min filosofibok bredvid mig på skrivbordet och tittar på mig med en hotsam blick (ja, det finns säkert någon flum teori i den som påstår att alla materiella ting har ett medvetande). den börjar se läskig ut, bäst jag öppnar den och försöker skriva ihop något bra om politik och filosofi. sedan väntar psykologi. sen väntar hälsoprojekt. sen.. skulle jag egentligen vilja gå ut och gå. sen ska jag till finspång med mamma och fira en kusin. efter det vet jag inte.

byee.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0