olust och lista.

osäkerheten finns där fortfarande, där har den egentligen slagit rot redan för länge sen. men man kan välja själv vad man vill tro, man kan välja om man vill hoppas och man kan välja att låta bli att oroa sig. man mår inte bra av att oroa sig. jag känner en lättnad och jag känner äntligen. har saknat dig.

cissi och jag skulle egentligen ha testat på bodypump på gymmet ikväll, men hon ringde nyss och berättade att hon har fått förhinder. trist och nu känner jag inte alls för att åka äckelbuss dit och köra det ensam. å andra sidan har jag velat prova bodypump så länge och jag skulle bara må gott av att få lyfta något tungt just nu.

borde egentligen plugga också.. men idag blir en pluggfri dag, jag orkar inte. jag skriver en lista istället som jag hittade på syrrans blogg. man ska ta hjälp av sin kontaktlista på mobilen.

Har du pussat nummer 2?
adde, jaa honom har jag pussat på väldigt många gånger

Vad har du för relation med nummer 20?
ellen waerme, en av mina bästa vänner <3

När ska du träffa nummer 30?
jacob, skulle vara riktigt kul om man fick träffa honom på lovet. annars blir det väl skolan.

Är nummer 18 söt?
dennis, honom har jag inte sett på typ två år!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
daniel lindahl, min förbundskapten i östgötalaget.. jaa, både seriös, rolig och snäll :)

Gillar du nummer 14?
jaa, daniel öberg, klasskamrat från högstadiet

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
alex lindén, honom har jag väl stött på någon gång i skolan

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
får hoppas jag får tillgång till henne nästa gång jag är skadad, det är sjukgymnasten helena lundgren som fick igång mig igen efter 9 mån :)

Är du nära vän med nummer 23?
fredrik hultman, vänner är vi ju men inte nära

Har du gått på bio med nummer 4?
anna (sis) har jag sett bio med ett antal gånger

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
jag går väl inte direkt på date med mitt ex (joel)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
anna (tjockis) och jag kan prata om väldigt mycket olika saker känns det som. men på sista tiden har det nog mest handlat om fotboll :P

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
becca samuelsson får många kramar av mig ;P

Vad har du och nummer 24 för relation?
speciell relation, lite liknande bilbos och gandalfs relation ;) karin är en av mina bästa!

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
ia bechtel, haha.. tyvärr vill jag nog inte annat än att spela fotboll med henne

Vad är det bästa med nummer 6?
det bästa med annukka jaako (min franskalärare) är hennes och mina mini-ph, fast hon inte är min bg-ledare längre

Brukar du och nummer 16 träffas?
johan och jag träffades på sportscamp, och vi har inte träffats sen dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0