varning.

inte varning som i varning för ras (skulle aldrig falla mig in att citera winnerbäck, usch usch!). snarare varning för argsint emma. idag har jag haft en pissdag! det började med en viss person på fotbollen i skolan som retar gallfeber på mig, sedan gick mina fotbollsskor sönder (greeeeeat, or not). äckel-psykologi-provet och filosofi har också bidragit med sitt. det var de stora delarna, resten är småsaker jag inte orkar rabbla upp.

filosofin tänker jag inte släppa dock, för jag måste få ut min ilska någonstans. FUCK filosofi är dagens budskap. jag har en uppgift där jag ska svara på bl.a. följande frågeställningar:

* vad är kunskap?
* vad är vetenskap?
* vad är verklighet?
* vad kan du säkert veta?

jag blir bara så ARG när jag försöker svara. det går ju inte. jag vill svara

inte fan vet jag, det man vet?
något man kan få fram med hjälp av bevis genom experiment
det här?
INTE FAN VET JAG OCH JAG SLÖSAR INTE BORT MITT LIV PÅ ATT FUNDERA PÅ DET

varför ska jag kunna den här skiten? blä blä blä blä blä

det här går åt pipan. skitsamma, för nu lägger jag ner skitfilosofi.

byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0