jag väljer hur jag mår.

nej, jag har bestämt mig för att inte oroa mig. en liten mörk röst inom mig säger ändå emot mig, men jag har en starkare övertygelse än så. vi vet vad vi klarar av, vi vet var vi har varandra. jag tänker vara lugn och trygg.

idag har varit en ganska positiv dag (studiedag till och med). sofie och jag pluggade franska i två timmar, men det var ändå rätt kul. vi har en kul lärare i franska och det är väldigt fritt hur våra redovisningar ska se ut. franska är nästan roligt måste jag säga. efter det gick jag på stan med karin och anna, vi köpte presenter till kallesson. det var trevligt och mycket ironi. vad roligt det skulle vara ifall människor på stan alltid lyssnade och tittade på oss, och tro att vi var fullt allvarliga.

efter stan var det bara hem och fortsätta att plugga. jag överraskades positivt med ett och två telefonsamtal. saker händer, jag gillar det. spännande! med det följer också en massa mindre roliga tankar, men eftersom jag inget vet eller bestämt än tänker jag bara se det som intressant och spännande. sedan drog jag iväg på gymmet, riktigt skönt. hem och sen nästa telefonsamtal. känner mig alldeles nerringd idag!

nu måste jag plugga filosofi och planera morgondagens tester i mitt projektarbete. snabbhet med och utan boll ska testas, även vänsterfot. interesting!

byee.

Kommentarer
Postat av: S

du verkar ha skit bra musik smak hihi

2008-12-26 @ 14:21:25
URL: http://simonep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0