lycka, lycka!!

ååå, just nu mår jag så himla bra. jag har visserligen ont i kroppen
och är ganska död, men jag är så himla glad ändå. igår var toppen,
och idag med. jag har bara hunnit spela match i och för sig, men den
matchen kommer jag leva på hela kvällen nu. det var så himla kul 
att spela, vilket nog resultatet spelar. vi vann med 13-0 och jag är
också extra glad för att jag fick göra fyra mål.  

morgondagen ser också mycket lovande ut. då är det dags för min
18-års present från karin, becca och anna. jag har inte en aning
om vad som ska hända mer än att jag blir hämtad halv elva och
att överraskningen håller på typ hela dagen. jag längtar, mina
bästa har väl hittat på något klockrent - som alltid. iih <3

nu får vi se vad som händer ikväll, har svårt att tänka på det ens
för att jag nu har trätt in i grönsaksstadiet (ja, internt)


eneby är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anna

alltid internt :P

2008-09-06 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0