i'm tired.

trötthet. det är precis det jag känner just nu.

jag är trött på skolan. idag har vi haft studiedag, och jag hade tänkt att lägga ner åtminstone ett antal timmar på flitigt pluggande. det hade jag gärna gjort också, om det bara inte hade skitit sig! historian gick bra (otroligt, hur gick det till?), men psykologin rann ju ut i sanden. tänkte börja med uppdrag, men det går inte utan någon fakta. varken internet eller biblioteket hjälpte mig, great. hur ska detta gå? filmuppgiften gör mig bara förbannad, för internet hjälper inte till alls (observera att vi dessutom saknar kursböcker).

jag är trött på mitt knä. jag vet att det är utjatat, det tycker jag med. jag bara orkar inte med skiten.

jag är trött på meningslösa grubblerier.

jag är trött för att jag vill gå och sova. eller "vill" kan ju diskuteras. jag hatar att gå och lägga mig efter en dag där man inte alls har lyckats uppnå det man ville.


eftersom att det var ett tag sen jag nämnde något positivt i bloggen så kan jag väl faktiskt ta att göra det nu. my love råttan gjorde mig glad idag, lite extra glad. jag är glad att jag har daniel, för vi är så rätt för varandra.

that's it folks.


Kommentarer
Postat av: The Godfather

Om det fanns något som hette rättvisa så vore jag en fett avlönad spelmotor i Chelsea.



Nu är det så, kära gudbarn, att rättvisa bara är något som finns i Bamse-tidningen. Ultimat rättvisa existerar icke!



Så därför får du skapa din egen rättvisa, i den mån du kan, genom att kämpa för att uppnå det du skulle ha fått om din version av rättvisa existerat.



Djupt va?! ;-)

2009-04-22 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0