jag vill ha allting.

ibland känner jag mig som ett litet barn, när jag vill ha så mycket. stora "vilja-ha-begär".
jag vill också få en chans att visa vad jag går för.
jag vill nån gång i mitt liv få känna mig lyckad och stolt över mig själv.
jag vill känna mig behövd, jag vill inte komma i andra- eller tredje hand.
jag vill inte vara osäker, jag vill ta för mig.
jag vill inte gömma mig, jag vill synas.
jag vill inte sitta still, jag vill röra på mig.
jag vill inte höra och se på när andra får det jag vill ha.

mest av allt vill jag bara kunna spela fotboll. det är det enda jag riktigt litar på här i livet. den förändras inte, bollen är densamma. det är bara jag som kan ändra min inställning till den. vänskapen mellan mig och bollen är på mina villkor. jag kan ha kontroll. förr hade jag massor kontroll. nu känner jag bara behov av kontroll, som jag faktiskt inte har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0