let it out.

hur känner jag egentligen, i ärlighetens namn?
idag är jag gnällspik. idag känns det mesta åt helvete.
idag känns framtiden mörk och oviss.
idag är jag arg, ledsen och frustrerad.

dagen började skit. jag hatar tandläkare. att laga hål
är bland det obehagligaste som finns i min värld.
skolan stressar mig. prestationskrav och för lite tid.
mitt knä stressar mig. mitt knä förstör mig. varför,
varför skulle det hända just mig? varför nu? jag vill
inte missa alla roliga matcher. jag vill inte stå och
se på när alla gör det jag älskar mest i världen.

jag orkar inte gnälla mer, trots att jag hade tänkt dra
hela raddan. jag orkar inte tänka på det och orkar
inte heller skriva om det.

nu tar jag min fruktsallad och skiter i allt, ännu en kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0