säg hej till kenta!

jag är ju allt bra hopplös. denna torsdag har jag inga lektioner på schemat, och lovade mig själv att plugga järnet för att känna att jag ligger lite mer i fas. men motivationen har icke infunnit sig. jag har gjort annat. det finns alltid något annat att göra när man verkligen måste plugga.

två händerlser värda att nämnas inom de senaste 24 timmarna (en lite mindre viktig kanske):

1. jag ser ut som harry potter. min pappa och jag skulle hjälpas åt att få clinton (doggie) att hoppa in därbak i bilen. efter bristande kommunikation blev det så att pappa kastade upp bosse samtidigt som jag hade börjat att böja mig ner, och svisch! bilnyckeln gjorde ett lagom snyggt jack, nästan mitt i pannan. tack och lov för att jag har lugg säger jag bara! jag skrattar åt mig själv varje gång jag tittar mig i spegeln, samtidigt som jag grämer mig för hur fult det är.

2. jag har piercat naveln! his name is kent, men ni kan kalla honom för kenta. en fin vit sten sitter numera i min navel. det gjorde lite ont när jag tog den, eftersom att jag hade lite problem med att slappna av. men seriöst, vem skrattar inte när man ligger nervös på en brits och ser en bild på smurfarna uppklistrad i taket rakt ovanför ögonen? jag hade jätteproblem med att hålla mig för skratt. kenta sticktes och gjorde ont hela kvällen igår och på natten hade jag hemska mardrömmar om att jag hamnade på sjukhus med livshotande inre inflammationer. för ni som inte känner mig kan jag berätta att jag har tendenser till att vara lite nojjig.

nej, nu ska jag skärpa mig och plugga. efter det ska jag cykla till träningen och hoppas på att kenta vill samarbeta med mig. lite teknikövningar är väl inte så farligt?


 

sist men inte minst, GRATTIS till syster! :)

Kommentarer
Postat av: The Godfather

Hmmm, piercing och tatueringar. Hmmmm....

2009-04-16 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0