smile like you mean it.

good morning!

här följer ett riktigt bra recept på en bra start på dagen:
* vakna av solsken
* lyssna på håkan hellström
* läsa gulliga lappar från sin älskade
* god frukost
* (morgonpromenad) - är inte aktuellt idag, men är det optimala för en bra start

rebbank kommer äntligen hem idag (om jag, anna och karin har fattat det rätt, enligt anna var rebbank inte ens säker själv). anna och ett gäng är på vandring och leker skogsmullar, låter faktiskt väldigt nice i det här fina vädret. för min egen del vankas det besök hos kiropraktor, gymbesök, promenad, lite plugg (ja, visst är det hemskt) och så får vi ju se om kallesson kommer hem idag.

jag är glad idag känner jag. inte bara för att jag har vaknat med solsken och lyssnar på håkan, utan för att tryggheten kommer krypandes tillbaka mer och mer. styrkan också. vetskapen om att jag har vänner och en pojkvän som älskar mig har bidragit starkt, för nu vågar jag tro på det mer och mer. jag vill inte vara rädd för att tro och jag vill inte vara rädd för att lita på saker och människor.

lätt dagens (och gårdagens) låt: håkan hellström - gårdakvarnar och skit.



Så många broar jag bränt,
men jag går inte isär
när jag går med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0