upp, ner, upp, ner,

de senaste dagarna har varit väldigt bra.

- fint väder
- crazy friends
- danieel
- inget plugg (jag har bara skitit i det, och idag ska jag bli uppstressad över det igen - great)
- utflykt till sörsjön
- utd vann (tyvärr spelar dom fortfarande skit)


det var en hel del grejer att glädja sig åt. trots att jag verkligen försöker så kan jag inte vara glad och på gott humör hela tiden. bekymmer står fast kvar trots tillskottet av positiva händelser och människor. det som känns jobbiast just nu är att jag inte får spela fotboll. det har gått fyra veckor, och enligt micke svensson kan det dröja fyra veckor till. jag missar flera seriematcher, fan vad det suger! jag missar en massa roliga träningar. jag missar allt kul. livet utan fotboll kan aldrig vara bra på riktigt. jävla skitknä, jävla internmatch och jävla J som ramlade på mitt knä.

jaja, enough now. jag funderar ju faktiskt på att ta tillfället i akt och pierca mig i naveln istället. det kan jag väl unna mig efter allt jobbigt sista månaderna? jag velar fortfarande lite, men mycket lutar åt att det blir ett besök på lucky seven i veckan ;)

nä, nu ska jag städa köket. sedan ska jag gymma (är sjukt trött på det), PLUGGA som ett djur, och på gå en gospelkonsert där mamma är med och sjunger. med andra ord, inte den roligaste dagen kanske. fast inte den tråkigaste heller. typisk söndag för mig..




jag älskar dig oändligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0