what's up?

lite wierdo-dag. jag vet inte hur jag ska beskriva den riktigt och jag vet inte heller vad jag tycker om den. därför kör jag på tummen-upp-tummen-ner-variant idag.

tummen upp för:
* solning med karin
* lunch med ullis (kycklingwok)
* s+m-kväll (visserligen är inte becca här än, men det är ju solklart att det blir tummen upp)

tummen ner för:
* mitt knä
* regn hela morgonen och förmiddagen, när jag har behövt vara ute som mest
* jag hittar ingen hårförlängning med clips som passar mitt hår
* plugg
* stress över plugg
* press att göra bra ifrån sig, även om orken inte finns
* mina bromsar som inte fungerar (snart kör jag ihäl mig)
* jag saknar fotboll sjukt mycket

det är bara två månader kvar, sen är det slut. jag vill orka, men med hög prestation. ser mörkt ut just nu. jag vill ha studentveckan, nu. helst igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0