you know i love you so.

det var alldeles underbart att få träffa vår älskade kallesson igen. hon var sig lik (inte så mycket elakheter dock, men det kommer väl ;)), förutom att hon var brun som en chokladboll. suck, om man hade en sån tur!

kvällen avslutades med karin. flummerier på väg till, på och ifrån spårvagnen. vi lyckas ofta hitta något att skratta åt, som inte ens är roligt egentligen. vi gick och hämtade thaimat och såg på grey's - we like. martin kom och joinade oss lite senare. det blev en promenad till statoil vid stockholmsrondellen, för att äntligen utnyttja min superseriösa julklapp (presentkort på hundra riksdaler). med lite onyttigheter och varandras sällskap hade vi en trevlig kväll, det tackar jag för!

imorrn ska jag i alla fall titta upp mitt knä. tur att man har en tränare +sportchef som lägger ner en massa energi på att hitta någon som kan göra det, eftersom att jag själv bara skiter i det efter några misslyckade försök.

imorrn blir en fullsmockad dag, lite lugnare eftermiddag/kväll. på kvällen ska jag umgås med rebbank (+kakan?) :)

du kan inte ersättas
du ska inte ersättas
och jag älskar dig, vännen
som jag behövde höra det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0