i love you.

ja, ja, ja, det blev en bra fredag.
jag hann med mycket utan stress.
efter jobbet hann jag träffa kakan en kortis.
det var inte jättelänge, men det räckte.
jag hann åka till pappa, äta mat och umgås
med honom. jag kunde äntligen koppla
bort allt som måste hinnas med och kunde
få varva ner lite. skönt.
becca kom hit ett tag. det var inte jättelänge,
men det räckte så väl.
så är det med mina vänner, och jag älskar det.
you make me feel good.
det som saknades var min tjockis. mitt sär.
det hade gjort dagen perfekt.
jag undrar vad du gör och hur du har det.
jag vet ju att du har det bra. en övervaknings-
kamera här och där skulle ändå inte skada,
för jag vill verkligen veta vad som händer därborta.

nu ska jag verkligen sova, och det ska bli så skönt
att kunna sova längre än fem imorrn. dock måste
jag upp redan vid åtta, eftersom att det är matchdag.
frukost och lunch ska hinnas med innan två.
men på söndag måste jag inte åka till jobbet förrän
tolv, då ska det minsann sovas "ikapp".

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0