i'm alive.

inte hade jag väntat mig att få jobba så mycket som jag gör nu.
det ger ju pengar, så det är ju verkligen bra.
fast det är tufft. jag börjar oftast kl.6 eller 7, jobbar nästan alltid
8 timmar, och jag har oftast bara en ledig dag i veckan.
jag är timanställd, så jag vet inte hur länge mitt work-flow varar.
har dessutom även fått extrajobb på max nu, så det ska bli
intressant att se hur jag får ihop det här.
det ska funka. för jag ska flytta hemifrån. jag ska starta mitt vuxenliv,
tillsammans med killen jag älskar mest på hela jorden.
det är min motivationskälla varje morgon jag vaknar och ser dubbelt
och vinglar fram till toan, och varje kväll när jag blir skitrött redan vid 21.30.
jag har något att kämpa för.



Kommentarer
Postat av: Sis

HURRÅÅÅÅÅÅÅD! kämpa vidare! och imorrn är det COLDPLAY! LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA! love you

2009-08-21 @ 16:56:19
URL: http://kanervas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0